Hizmetler / 7/24 Destek

 


Destek ekiplerimizin bilgi ve teknik donanımları, iletişim ve erişimi en yüksek düzeyde tutacak şekilde planlanmıştır. Perakende ve Akaryakıt sektörlerinde operasyonel sürekliliğinin öneminin bilinci ile; `her ihtiyaç duyulduğunda erişilebilir olmak ve en kısa zamanda en doğru çözümü sunmak` prensibi, hizmet anlayışımızın temelini oluşturmaktadır. Sene boyunca 7x24 gün sunulan destek hizmeti, Promaks’ ın işlevsel üstünlüğüne süreklilik ve kesintisiz kullanım garantisi ekliyor. 

 


phone.gif
Mesai İçi Acil Destek (09:00 - 18:00, Pazartesi - Cuma) Mesai saatleri içinde, sistemin çalışmasını engelleyen durumlar, hata mesajları, operasyonun devamına engel olan durumlar gibi ACİL konularda e-destek kaydı açmadan da çağrı merkezimizi arayabilirsiniz. Destek kaydınız çağrıyı cevaplayan uzmanımız tarafından açılacaktır. Acil olmayan destek taleplerinizi ve sistem ile ilgili sorularınızı e-destek sistemimize çağrı kaydı açarak bize iletebilirsiniz.

 


cellphone.gif
Mesai Dışı Acil Destek (18:00 - 09:00, hafta sonu ve resmi tatillerde) Mesai saatleri dışında, sistemin çalışmasını engelleyen durumlar, hata mesajları, operasyonun devamına engel olan durumlar gibi ACİL konularda e-destek kaydı açmadan mobil nöbet hattımızdan bizi arayabilirsiniz. Destek kaydınız çağrıyı cevaplayan uzmanımız tarafından açılacaktır. Mesai dışında bize ulaşabileceğiniz telefon numarası aşağıdaki tabloda verilmektedir.